<body>
Hello dude.
You've visited to nonistories.blogspot.com.
Click follow to read the latest updates about her blog!
It will appear right in your blogger dashboard.

Navigations is on top of the post.
Best viewed in Google Chrome.
My personal site.
You are not allowed to right-click on my page!
online

Noni.
Girl with weird attitude.
| |

Shout with me.
Leave your message here. Foul language are not allowed here and no spamming too. Be aware~! CHATBOX HERE

Memories of mine.
Happy Eid Adha::> Happy Raya Sayang :') Let 's forgive and forget :) Happy Birthday Ana ! :) Today We Meet :______ NIYA :) - Being Best Friend Forever Till Jannah Syameer #TheGang #3 Monyett Love - year 2007 *Zarif #3 Monyet Love - year 2007 *Eman #2 Monyet Love – Year : 2005


Disclaimer.
Everything which found here is belongs to the Author Of This Blog, MaryChee. No copy paste or grabbing any stuff from here unless you get the permission from her.
It would be an idiot's job if you rip bits and bits of her layout without her prior notice.
Kita kawan, Everytime kawan. Friday, October 26, 2012 Friday, October 26, 2012 | 0 notes
Bismillahirrahmanirahim ..

Hello dudes ! Assalamualaikum. Ahaha xD Serius I'm sad now  :'(

 Eh jap, Apsal semua benda mesti ada link dengan FRIENDSHIP ? Macam tak adil je kan ? Kawan. Bila kau susah elok-2 datang mai lentok kepala kat bahu aku story semuaaanya kat aku. And time senang, happy je kau bersuka ria ngan kawan baru. Kau tinggal aku. Aku dungu tengok je apa kau buat. Serius benda ni best. Kan ? Uhuk. Kau takkan tahu apa aku feel.


Friendship never end.

Lepas balik kem tu dia berubah terus. Langsung tak reply text. Salah sangat ke aku ni ? Tertanya-tanya dalam hati. Tau ah aku takdapat pergi kem tu. Form 4 pegi. Tapi, takkan pasai tu pun kau dah end semua ni ? Apa ni ? Burrr ;// 

Ekceli, saya tak penah kenal awak ini macamna. Just kawan. Kawan je terus sampai tadi. Pukul duabelas tengah malam tadi saya delete awk. Serius takde niat sikit nak buang kawan. Tapi, keadaan mendesak. Masing-2 tak kenal masing. Memang pelik right bila baru je kenal terus tanya segala bagai. Well, sy tunggu waktu sesuai nak kenal awak ni. But FAILED !

Sampai semalam, saya tak tahan lagi. 3 hari pikir benda sama. Mana tak gila kepala otak ni. Ingat sesenang boleh lupa ? Ni masalah. Bukan gurauan. Aku text k Anaa. Serius taktau gimana nak solve semua ni. 30 minit sebelum credit expired.

Memang aku terpaksa buat k Anaa involves sama. Takpayah ah nak marah aku. Kau salah. Tak reply text boleh je kan ? Aku buat ni takboleh ? Fuiii .. Cam sedap idop. Pagi tadi , time raya tiba-tiba kau mesej aku. Pelik gilaa --" Pehal dia ni ?



ʍя. 4c4K.


" Sori x reply .. Oe ado problem .. Humm .. Ado num k. ....... dp .. "
" Nokk !! "

ᵔᴥᵔ


"Meta agi deh. Remind me later. Busy nih."
" Sending bussines card... "

ʍя. 4c4K.


" Okep "
" Jnge send bussines card.. Send ikut biaso jh .."

 ᵔᴥᵔ


" Mujo ore ata jh. Nati meta la nk ejah. Xreti ata num sajo."
" Ni haa. K. ........ -  +014 - xxx - xxx0 . Haa ambik lah. " 


Then silent je phone tu. Ntah kemana kau lari. 

No 'thanks' or something yang buat aku release. Apa nih ? Kau ada problem eh ? Bagitaula aku. Ni tak, bila aku tanya sikit. Kau diam. 
"Eh, Apa masalah kau eh ? Kau jantan sekalipun, tak mustahil kau ni mudah break heart. Perasaan kau mustahil tak penah rentung macam abu rokok ."
First, aku pikir memang kau jenis buang kawan terus. Memang aku terasa tahap babun sebab kau ignore segala post aku kat wall Fb. Kau tak reply mesej aku. Tapi weird, even kau ada problem. Saty je layan kakak tu. Post kakak tu siap like and walling lagi. Serius terasa. Tapi ade kau kisah ?



Cukup terasa dengan layanan. Nevermind. However lepasni, kalau saya datang sekolah awak. Dah takde lagi tego tego. Oh, sorry ek. Taknak buat awak rimas. Dah. setakat ni cukup. Semoga kau bahagia. Assalamualaikum. :)

 xoxo , Noni Tk
add more notes