<body>
Hello dude.
You've visited to nonistories.blogspot.com.
Click follow to read the latest updates about her blog!
It will appear right in your blogger dashboard.

Navigations is on top of the post.
Best viewed in Google Chrome.
My personal site.
You are not allowed to right-click on my page!
online

Noni.
Girl with weird attitude.
| |

Shout with me.
Leave your message here. Foul language are not allowed here and no spamming too. Be aware~! CHATBOX HERE

Memories of mine.
Buhbyee ;) awakk . jgn salah paham okeyy ? ! my TEARS drop ;( migrain kee ? kontest blog colourful .. contest blog paling TIP TOP ;) k. NAJAH !! ;( :: i am i :: 310111 ; aku merindui saat dulu ! i wanna it BACK ... 2810 ,:: skola sudaa mauu BUKA !


Disclaimer.
Everything which found here is belongs to the Author Of This Blog, MaryChee. No copy paste or grabbing any stuff from here unless you get the permission from her.
It would be an idiot's job if you rip bits and bits of her layout without her prior notice.
Unique ? ? ? Friday, April 1, 2011 Friday, April 01, 2011 | 2 notes
sebelum ni , aku ade la geledah a few blogs yg menarik . 
tengok post ni . 
aku rasa menarik jee .,  ., 




Jom kita tengok gegambo yang menarik + unik tu...





Struktur pulau seperti seekor buaya jika dilihat dari atas.





Kelihatan seperti seekor haiwan yang sedang minum air.





Gunung yang seperti wajah manusia.





Adakah bulldozer ini terkena sumpahan seperti cerita Si Tanggang?





Wah! Terdapat peta dunia pada kulit lembu ni.





Nampak tak ada gambar baby kat sini?





Gajah ni pun terkena sumpahan Sang Gedambai ke?





Jom main puzzle!





Kalau buaya yang hidup, tak beraninya mamat tu nak posing maut camni.





Tangan nak minta ampun. Hehe!





Kombinasi yang membentuk wajah manusia yang sedang tersenyum.





Puting beliung yang berbentuk LOVE. I liokeeee!!!




. * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * .



SUBHANALLAH!!!


Inilah kebesaran Allah yang menciptakan sesuatu.
Untuk dikaji dan difikirkan oleh hamba-Nya.
add more notes